Spletno trženje se je v zadnjih nekaj letih precej spremenilo. Paradigma se je premaknila in to, kar vam je lani delovalo, v tem letu ne bo delovalo. Kaj vas je pripeljalo do te točke, ne boste prišli do kraja, kjer želite, in vaša služba kot podjetnik je, da sledite tej spremembi.

Sorodni: 4 načine trženja vašega podjetja brezplačno

Prijave, ki jih prinašate, in stranke, ki jih pritegnete, so življenjska sila vašega podjetja, in ni več dovolj, da bi ustvarili enotni tržni lijak in pričakovali donosnost vaše naložbe.

Danes se vaša sposobnost ustvarjanja potencialov zmanjša za zaupanje in intimnost s tistimi, ki vas najbolj potrebujejo, in jih prepričajte, da ste najbolj ustrezna izbira. Morate postati vsestranski in vrhunski, in to lahko storite tako, da pozorno spremljate te šest trendov digitalnega trženja.

  1. Relevantnost zmaga vojno.
    Ne gre več za zbiranje največje e-poštnih naslovov ali vodnikov. Tisti z največjimi seznami so prevladovali nad svojo nišo, vendar to ne bo delovalo leta 2018, ko ljudje začnejo požirati večjo intimnost in pomen.

Sorodni: 10 zakonov socialnega marketinga medijev

Leta 2018 bo ustreznost zmagala v vojni. Če želite letos povečati svoj dobiček, ne gre za to, da bi ustvarili več potencialov, temveč o ustvarjanju večje intimnosti in pomembnosti z vodili, ki jih imate – tako da boste pravo pravo rešitev pravočam ob pravem času.

  1. Pozor je nova valuta.
    Če leta 2018 ne beležite pozornosti (prave), izgubite svojo sposobnost tekmovanja, ne da bi porabili veliko denarja za oglaševanje in drugo spletno trženje.

Pozornost postaja vedno dražja, saj ima več podjetij lažji dostop do njega, kar pomeni, da je bolj pomembno kot kdaj koli prej, da kar najbolje izkoristite pozornost, ki jo posnamete. Ljudje so tako preobremenjeni s sporočili, da imajo pomanjkanje pomanjkanja pomena. To je priložnost za vas, kajti takoj, ko si vzamete njihovo pozornost, si zajamete svojo zvestobo in denarnico.

Ne gre več za širjenje vašega trženja še bolj in bolj zaradi tega. Morate ga razširiti na prave ljudi ob pravem času in čim bolje izkoristiti njihovo pozornost, ko jo zajamete.

Sorodni izdelki: Uporabite teh 5 korakov za ustvarjanje tržnega načrta

  1. Bodite Tai Lopez (vrsta).
    Ljubezen ali ga omalovaževal, je Tai Lopez obvladal posebno spretnost: zdi se, da je povsod.

Njegova sposobnost, da doseže množice, je neverjeten podvig, in določa, kaj pomeni biti vsestranski za vaše občinstvo. Ne gre za povsod prikazati vsem, ker je to tako drago in nesmiselno.

Ne, postaja vseprisotna, da se prikažejo pred tistimi, ki so za vas najprimernejši, in koga ste najpomembnejši v zameno. Ta kombinacija vseprisotnosti in pomembnosti vas vodi, da je vrhunec uma, kar pa vaše občinstvo ve, všeč in zaupa vam.

  1. En platforma ni dovolj.
    Če menite, da je prevladujoča enotna platforma dovolj, razmislite znova.

Vaši prijatelji na Facebooku niso v YouTubu, uporabniki v YouTubu pa se razlikujejo od tistih, ki so prebrali spletno mesto Entrepreneur.com. Kot tak je ključ do uspeha, da se vsebina prenese na več (relevantnih) platformah.

Povezani: 10 marketinških vplivov, ki jih vsak podjetnik lahko uči

V preteklosti je bilo to drago in zamudno, toda danes je enostavno vzeti en sam videoposnetek in ga preurediti v objavo v spletnem dnevniku, poglobljen članek, epizodo podkasta in dodatna sredstva. V zameno lahko to vsebino preuredite v e-poštno serijo, objave v družabnih omrežjih in mikro videoposnetke.

  1. Vaš tržni lijak se je razvil.
    Ne morete zgraditi niti enega samega marketinškega lijaka, ki bo vašo ciljno skupino usmeril prek vnaprej določenega postopka po korakih. Na tebi so. V takšnih že obstoječih marketinških tokovih so že bili. Izstopati morate; morate vaš tržni lijak spremeniti v izkušnjo in zgraditi resnično, pomembno zaupanje.

Odsotnost in odštevalni časovniki ne delujejo več. Namesto tega morate svoje občinstvo hraniti z ustreznimi vsebinami ob pravem času, in sicer na podlagi sedanje ravni zavedanja in sodelovanja. To je edini način, kako zgraditi njihovo zaupanje, in njihovo zaupanje je tisto, kar potrebujete, če želite, da se to leto najbolje pripravi.

  1. Osredotočite se na nevidno donosnost naložbe.
    Včasih je bilo dovolj, da se vaš oglas porabi za ustvarjanje in prodajo svinca, vendar ne več. Moje stranke, ki vidijo največji uspeh, so tiste, ki se osredotočajo na veliko količino svojega oglaševanja porabijo za zavedanje blagovne znamke.

To ne pomeni, da ustvarjanje novih vodnikov ni pomembno, ker je. Ampak, morate tudi negovati svoje občinstvo, ne pa preprosto prodati zanje.

Morate postati vrhunski in tega ne storite tako, da na enem prodajnem sporočilu prisilite za drugim. Potreben je čas za izgradnjo zaupanja in postati strokovnjak, ki ga potrebujejo. Če se osredotočate le na generacijo svinca, boste še naprej videli, da se poraba vašega oglasa povečuje, medtem ko se vaše konverzije znižajo.

Sorodni videoposnetek: ta tržna strategija lahko revolucionira industrijo tako, kot je to storila e-pošta. Tukaj je, kako priti pred trendom.