oglaševanje klima naprave

Področje klimatskih naprav je visoko-konkurenčno. Zgolj oglaševanje v tem primeru ni dovolj. Tudi oglaševanje, a poleg oglaševanja je potrebno zagotavljasti kakovosnto vsebino, ki je na eni strani v  pomoč uporabniku, na drugi strani pa omogoča podjetju, da pridobiva več potencialnih kupcev in jih obdeluje s pomočjo CRM sistemov in jih preko prodajnih lijakov spelje v končno fazo. To je edini način, da se zniža ceno / prodajo klima naprave.

Najboljši način je optimizacija spletnih strani. Klima napravo uporabniki namreč kupujejo s pomočjo Google iskalnika, kasneje pa uporabljajo strani, ki omogočajo primerjave naprav in iščejo mnenja, k odražajo zadovoljstvo strank. Podjetje, ki se ukvarja npr s prodajo naprav klima Mitsubishi mora tako biti prisotno v vseh fazah nakupnega procesa. Ker se na Google iskalniku ponavadi začne nakupni proces, je najbolje, da je podjetje prisotno tam, saj lahko spremlja kupca od začetka nakupnega procesa s pomočjo remarketinga in e-mail marketinga.

ajte svojemu oglaševalskemu oglaševalnemu sistemu nekoliko več tehtanja z navajanjem znanstvenih študij, univerzitetnih spletnih strani in zdravstvenih informacij o negativnem vplivu toplote in vlažnosti na človeško telo. Ena sama izjava, kot je dejstvo, da lahko ekstremna vročina vpliva na rodnost in število semenčic glede na univerzo Columbia, lahko začne vaš tiskani oglas s pozivom k dejanjem, ki bodočim strankam daje nekaj, kar se lahko pregreje. Navedete lahko tudi specifične informacije za vašo državo, kot so “Meteorologi napovedujejo 7-stopinjsko zvišanje temperature poleti 2012, najbolj vroče poletje od leta 1935, s 130 smrtnimi primeri v tej državi.” Namesto samo oglaševanja svojih storitev, vključite potrebo po vaših storitvah v vaš oglas.

Oglaševanje klimatskih naprav

Naj govorijo o vas

Eden od načinov, kako povezati oglaševalsko kampanjo za klimatske naprave, je, da nekdo drug govori za vas. Čeprav majhna podjetja morda ne morejo privoščiti slavne osebe, kot so Coolio, Ice Cube ali Vanilla Ice, lahko ustvarjanje lastnega predstavnika z »kul« imenom ustvari prepoznavnost blagovne znamke in poznavanje vaše oglaševalske platforme. Oblikujte lik, kot je Vanilla Ice Cream, superjunak iz risank, ki ohlajene stranke potrebuje z novo okno ali centralnim zrakom. Ustvarite lahko tudi pravega tiskovnega predstavnika, ki ga boste uporabljali v tiskanih oglasih, videoposnetkih na spletnem mestu in delih za trženje. Izberite ime, povezano s klimatsko napravo, kot je »Miz Cool« ali »Mr. Breeze “za vaš novi ustnik.

 

Bodite sezonski

Glede na vašo lokacijo se lahko »vroča« sezona za namestitev in popravilo klimatske naprave spreminja skozi celo leto. Na primer, vrhovno povpraševanje na Floridi prihaja v juniju, juliju in avgustu, v skladu z državno univerzo Florida, vendar pa podjetja za klimatizacijo v Maineu ali severni Kaliforniji v teh mesecih morda ne bodo imela veliko klicev. Ideja za vaše oglaševanje je, da ostane konstantna v vseh letnih časih, še posebej med vašim izpadom. Morda se zdi protislovno povečati oglaševanje v sezonah, ki ga ne potrebujejo, toda to je takrat, ko lahko najbolj povečate svoje vire. V obdobju največje lokacije vaše lokacije boste morda morali stranke čakati na dneve ali tedne na popravila. Z oglaševanjem »enakega servisa!« Ali »ogromnih popustov izven sezone« v trženjskem gradivu boste ujeli kupce, ki razmišljajo vnaprej.

Kdo vam zaupa

Pokažite svoj trenutni seznam strank in jih usmerite v iskanje novih poslov. Pravzaprav ne boste prosili vaših strank, da bi se ogreli in se potrudili narediti vam to uslugo; ponudite vsakomur, ki vam da izjavo, brezplačen klic ali popust. Izberite stranke, za katere veste, da so imele pozitivne izkušnje ali so vas kontaktirale, da bi pohvalile vaše storitve. Pričevanja so kratki posnetki, ki osvetljujejo vašo organizacijo, pripisano stranki, začetnice ali psevdonim. Postavite priporočila v tiskano oglaševanje ali ustvarite celotno stran na vaši spletni strani, da te izjave posnamejo in uporabite neposredne povezave v vaših elektronskih sporočilih, da potencialnim strankam pošljejo pravico do strani za oglaševanje.