Tukaj je igra, ki se igra na spletu vsak dan …

Samo vi morda ne boste izvedeli.

Če ste, verjetno imate večji dobiček, medtem ko delate manj ur kot vaši konkurenti.

In če niste?

Sprašujete se, zakaj vaši izdelki ne plujejo pod digitalnimi policami.

Igra je preprosta:

Kako dolgo lahko obiskovalce obiščete na svoji strani?

Seveda obstaja veliko načinov za to, vendar je to bolj učinkovito kot katera koli druga:

Imeti prepričljivo kopijo.

Resnica je, da lahko imaš najboljšo zasnovo spletnega mesta na svetu, najboljše izdelke, najboljšo ponudbo vrednosti … ampak če nimaš prepričljive kopije izdelkov, nič od zgoraj navedenega ne gre.

V tem članku vam pokažem, koliko najboljših blagovnih znamk e-trgovine na spletu sodeluje in privabite bralce, da opravijo nakup s preverjenimi načeli pisanja. In kar je najpomembneje, kako lahko tudi vi.

Ali bova?

FREE DOWNLOADABLE BONUS

Želite več e-poštnega tržnega navdiha?
Let’s face: pisanje dobrih tržnih e-poštnih sporočil je TOUGH. Za pomoč smo sestavili datoteko za preusmerjanje e-poštnega marketinga, vključno z 41 primeri e-poštnega trženja (organiziran po kategorijah). Plus, nekaj drugih dobrot, ki niso označeni spodaj (* kašelj * morilec Facebook ad primere * kašelj *).

Prenesi vse vire zdaj →

E-Commerce Copywriting Made Simple: Kako napisati dobre izdelke opisa
Če ste kot večina e-tailers, uporabljate e-poštno trženje za pretvorbo naročnikov v stranke (in stranke v ponavljajoče se stranke).

Vendar e-poštno trženje ni edini kanal za konverzije.

Pogosto je primerna kopija dobrih izdelkov (še posebej pri obetih, ki potekajo po kupčevem potovanju).

Spodaj sem opisal pet osnovnih praks pisanja, ki vam bodo pomagali izboljšati svojo osnovno črto, hkrati pa skrbite za boljše odnose s potencialnimi kupci.

Kliknite povezavo, če želite skočiti v določen razdelek:

  1. Strategija # 1: Veste, za koga pišete
  2. Strategija # 2: Izkoriščanje pripovedovanja moči blagovne znamke
  3. Strategija # 3: Napiši magnetne naslove
  4. Strategija # 4: Pogosto uporabljajte pridevnike in pogosto glagole
  5. Strategija št. 5: Osredotočite se na koristi pred funkcijami
    Poglejmo si bolj podrobno.
  6. Vedite, za koga pišete
    Če želite vedeti, kako napisati nujno kopijo, morate vedeti, za koga pišete.

Ko veste, kdo služite, bo osebnost vašega podjetja (in, če bo treba, humor) seveda naredila vašo kopijo.

Podjetje, ki razume njihov idealen kupec, je Barkbox.

Uporaba besednih zvez, kot so “Barkbox je kot veselje milijon trebušnih prask” in “Ko vaš pes pade v ruv z nečim iz škatle,” Barkbox piše na način, ki se odziva s svojim ciljnim trgom: ljubiteljem pasje žrebe.

Puns, spoonerizmi in druge nejasne besede, ki bi jih lahko razumel le vaš idealen kupec, so močan način za pozicioniranje vašega izdelka …

Nikoli ni bilo lažje raziskati.

Spletna mesta, kot sta Quora in Reddit, ne ponujata samo vpogleda v cilje in ovire vašega ciljnega trga, ampak tudi razkrivajo, kako jih komunicirajo z drugimi.

Recimo, da ste e-tailer, specializiran za moško nego.

Eden od načinov za pisanje kopije, ki je v resonavi z vašim idealnim kupcem, je brskanje po subreditu, povezano z vašo ključno besedo.

r / askmen, na primer, je priljubljena podreditev, kjer moški vprašajo druge moške:

Evo, kar sem našel, ko sem raziskal “britje”:

Kot je bilo že omenjeno, je skupna ovira za mnoge moške pri britju, ki se zruši ali draži kožo.

Torej, če je eden od vaših izdelkov britev, lahko uporabite te nove informacije, da premagate ugovor, “Ali bo dražil mojo kožo?” V vašem opisu izdelka.

Dollar Shave Club vključi humor v svoj opis izdelka, da bi se lotil tega samega ugovora. Upoštevajte spodnji stavek:

Ko ste na fronti, se bori proti svojim idejnim kupčevim ugovorom z njimi, roko v roki, komuniciranje na način, ki je znan, bo vaša kopija praktično pisala.

  1. Izkoristite pripovedovanje moči blagovne znamke
    “Kolikor se spomnim, sem vedno želel biti gangster …”

“Bila sem 12 let, ko sem prvič videla mrtvega človeka …”

“Ljudje me vedno sprašujejo, če poznam Tyler Durden …”

Kaj imajo zgoraj navedene skupne?

Vsi so primeri nepozabnih začetnih vrstic.

Naracije naredijo več kot nas zabavajo; nas premikajo čustveno (pogosto do točke delovanja).

To so razlogi, zakaj podjetja tvorijo zgodbe v pričevanja strank in kako podjetja, kot je Jack Daniels, popularizirajo svojo blagovno znamko s oglasom, ki jih vodijo zgodbe:

Ustrezna kopija, v opisih izdelkov ali kako drugače, slika sliko, kako bo življenje bralca drugače, če bodo sprejele želeno dejanje (preberite: naredite nakup). “Tukaj si, kjer si zdaj; tukaj je, kje boste, ko ukrepate. “

ThinkGeek, gre še korak dlje, združuje humor, referenco pop kulture in pripovedovanje zgodbe, da bi ustvaril visceralne posnetke v mislih prospekta:

Medtem ko je kombinacija pripovedovanja z opisi izdelkov učinkovita sama po sebi, se še dodatno ojača, ko se odraža na vaši strani.

Harry povzame, kdo so, kdo 

zakaj in zakaj storijo, kar počnejo na svoji strani:

Kopiranje, kot je navedeno zgoraj, več kot zagotavlja obiskovalcem, da so na pravem mestu; opominja jih, da so tudi ustanovitelji ljudje. Soočili so se s podobnim problemom, ki ga je obiskovalec … in se odločil, da bo nekaj storil v zvezi s tem.

Če parafraziramo Simon Sinek, obveščanje, izobraževanje in vplivanje na vašega idealnega kupca ne izhaja iz tega, kar počnete (izdelek ali storitev, ki jo ponujate); prihaja iz razloga, zakaj to storite.

In to ni boljši način, kot da pripovedujete zgodbo.

  1. Napišite magnetne naslove
    David Ogilvy je eden največjih tekstopisec vseh časov.

Znano je tudi, da ima prednost svoje naslove nad vsemi ostalimi, ki jih je napisal.

S svojimi besedami,

V povprečju petkrat toliko ljudi prebere naslov, ki je prebral kopijo telesa. Ko ste napisali svoj naslov, ste porabili osemdeset centov od vašega dolarja.

Ogilvy je bil znan po pisanju dvajsetih naslovov za vsak oglas, ki ga je napisal zaradi tega razloga.

In čeprav vam ni treba posnemati Ogilvya (čeprav bi to lahko pomagalo), morate razmišljati o tem, kaj poskušate komunicirati v naslovih opisa izdelkov.

Glede na Copyblogger, bo 8 od 10 ljudi prebral vaš naslovni izvod, vendar bo le 2 od 10 prebralo preostanek. In tisti, ki delajo, imajo pozornost 8,25 sekunde.

S tem v mislih je pisanje magnetnih naslovov s pomika bolj pomembno kot kdajkoli prej.

Čeprav dober naslov v naslovu presega ta članek, lahko nekaj naredite, da hitro in preprosto izboljšate svojo učinkovitost:

Eden od načinov za to je, da vključite eno ali več od štirih Ujev v vaš naslov.

Tukaj je kratek pregled:

jaz. Edinstveno

Če se želite na današnjem hrupnem spletnem trgu dvigniti nad prebojem, se morate razlikovati od konkurentov.

In v vašem naslovu ni boljšega od tega, da bi imeli v svojem naslovu edinstven kotni ali vrednostni predlog.

Oglejte si spodnja dva primera.

Katera je vaša zanimanja več?

Primer A …

… ali primer B?

Če niste ginec poznavalec ali se ukvarjajo s ceno, ste verjetno izbrali Primer B.

Zakaj?

Ker je zelo edinstven.

Opis izdelka, kot je zgoraj, je običajen za Firebox. Smešni so, edinstveni in zaradi tega privlačijo tono svobodnega tiska:

Pomembno je omeniti tukaj, kopija, kot je zgoraj, je v skladu s glasom Firebox. Natančno vedo, kdo je njihov trg in za koga pišejo (po njihovem priznanju so “ne za vsakogar”).

Zato je vedeti, za koga pišete, ključnega pomena. Večje vaše razumevanje vaše publike, bolj se lahko razlikujete s svojo kopijo.

ii. Izredno specifične

Posebnost je ključni element pisanja magnetnih naslovov.

Čeprav se lahko nanaša na številke (število v naslovnicah je znano, da ustvarja 73% več družbenih deležev in angažiranosti), je najbolj učinkovito, ko prikaže, za koga je vaša blagovna znamka (in enako, ne za).

FiftyThree natančno določa, kdo je njihov idealen kupec v naslovu (opozorilo spojlerja: to je vsakdo):

Obiskovalci morajo takoj vedeti, ali so na pravem mestu in ali je tisto, kar ponujate, pomembno za njihove potrebe in interese.

In če vedo, da so, bodo bolj verjetno prebrali kopijo izdelka (in upam, da bo kupil).

iii. Nujno

Verjetno že veste, da nujnost povečuje konverzije e-trgovine.

Zakaj?

Ker prisilijo potrošnike k odločitvi.

Strah pred izginotjem (FOMO) je resna skrb za večino ljudi.

In znanost to dokazuje.

Sockbox uporabljajo nujnost v svojem naslovu, da potegnejo perspektive z ograje in opravijo nakup, preden se izroči mesecna pošiljka:

Vedno se ne morete zanašati na nujnost, da potencialne kupce premaknete v dejanje …

Ampak to bi lahko pomagalo.

iv. Koristno

V študiji o 7.000 člankov New York Timesa je Jonah Berger ugotovil, da je uporabna vsebina verjetnejša za virusno.

S svojimi besedami,

“Praktično uporabne vsebine so lahko bolj virusne, ker ponujajo informacije.”

Ima smisel, kajne? Več informacij, ki jih ima prospekt, je lažje sprejemati odločitev o nakupu.

Zato ni presenečenje, zato se mnogi e-klepeti osredotočajo na uporabne naslove za njihove opise izdelkov.

Crate in Barrel napišeta naslovne naslove tako, da prosite obiskovalca, katera razsvetljava je najbolj primerna za njihovo izbiro:

Ko združite eno ali več od štirih nas, bodo vaši naslovi pritegnili pozornost in vaši bralci bodo naravno prešli na branje kopije izdelka.

  1. Pogosto uporabljajte pridevnike in pogosto glagole
    Če ste karkoli kot jaz, lahko vaše srednješolske ustvarjalne pisne naloge povzamemo z enim ponavljajočim opominom:

“Potrebuje več pridevnikov.”

Ampak ne pišemo, da bi zabavali.

Pišemo, da prodamo.

To pomeni, da uporabljate manj pridevnikov in več glagolov.

Dee Leopold, direktorica sprejema za Harvard Business School, je v analizi aplikacij za kolege ugotovila, da so bile aplikacije, ki vključujejo glagole, bolj verjetno sprejemljive kot tiste, ki so favorizirale pridevnike.

Podobno pri pisanju product kopija, glagoli prevladujejo pridevniki, ker pomagajo premakniti bralca k želenemu rezultatu.

Oglejte si spodnji primer iz vsebine Crowd.

Kaj je po vašem mnenju bolj prepričljivo?

“Ta čudovita ogrlica je kot nalašč za vaše modne okuse.”

Ali,

“Ta ogrlica bo zadovoljila želje fashionista v tebi.”

Prvi opisuje izdelek, ta pa obravnava potrebe kupca.

Veliko bolj učinkovito, kajne?

Če vztrajate pri vključevanju pridevnikov v vašo kopijo, jih morate upoštevati.

Eden od načinov za to je vključitev senzornih pridevnikov v vašo kopijo.

V kombinaciji s pripovedovanjem zgodbe, senzorični pridevniki pomagajo bralcu, da vizualizira, kaj bere, in jih spodbuja k nadaljnjemu vlaganju v izdelek.

Modri ​​predpasnik se zanaša na senzorične pridevnike, kot so “sočno” in “flavorful”, da privabijo bralce, da preizkusijo svoje menije:

Kot si verjetno lahko predstavljate, bo bodoči pečat želenega rezultata v bralcu izzval močna čustva.

Ampak čustvo sam po sebi ni dovolj, da motivira bralca, da ukrepa. Morate jih voditi za roko in jih vzeti točno kam iti (ht: Gary Halbert).

In to ni boljši način, kot je to v vašem pozivu k dejanju (CTA).

Medtem, ko imate kopijo »Dodaj v košarico«, za večino e-klepetalnic ni nobene priprave, tudi pri opisu izdelka ni nobene škode.

ScoutBooks natančno opisujejo, kaj želijo njihovi obiskovalci narediti v svojih opisih izdelkov, korak za korakom:

Več navodil, ki jih dajete bralcu, lažje je, da vedo, kaj storiti (in hitreje lahko obiskovalce v plačilnih storitvah spremenite v plačljive stranke).

Poslušajte Joanna Wiebe o tem spodaj:

  1. Osredotočite se na koristi pred funkcijami
    To je klasična scena.

Anketirata za službo in delodajalec izgovarja štiri besede kandidata, ki se mole, da ne bodo slišali:

Prodaj mi to pero.

Če se vam je zgodilo, je verjetno, da se je naslednja zgodila:

Razložili ste značilnosti injekcijskega peresnika, kaj je ali ne, barvo, težo itd.

Ali ste opisali prednosti posedovanja injekcijskega peresnika. Natančneje, kako bi to izboljšalo lastnikovo življenje.

Resnica je, čeprav je skušnjava, da vosek o približno ins-out-out-outs, večina ljudi ne zanima, kaj vaš izdelek je ali ne.

Namesto tega skrbi, kako lahko to, kar ponujate, lahko premosti vrzel med tem, kje so zdaj in kje želijo biti.

Kot pravi Ray Edwards: “Vsak najljubši FM radio postaja je WIIFM: kaj je v njej zame?”

Dobro pravilo, ki ga je treba upoštevati pri pisanju opisov izdelkov, je torej, da se poveže korist za vsako funkcijo, ki jo napišete.

Obvestilo, kako se Inteligentna sprememba v spodnjem primeru osredotoči na učinek nakupa petminutnega revija:

Nobenega omembe materiala, iz katerega je izdelana revija, ali papirja, na katerem je natisnjen, je vse, kar je pomembno, kako bo izboljšalo življenje kupca.

Odvisno od postavitve vaše strani so lahko koristi v sami kopiji (kot zgoraj) napisane koristi ali z uporabo oznak.

Če je to zadnje, bodo vaše krogle pogosto organizirane z uporabo informacijske hierarhije z najbolj prepričljivimi puščicami na vrhu in dnu, s splošnimi koristmi vmes.

Tukaj je primer iz T-Fala, ki spodbuja njihovo neprevodno ponjavo.

Ko združite najboljše prakse, kot so igrivi humor, pripovedovanje zgodb o blagovnih znamkah in kopije, ki jih prinaša koristi, bodo vaši opisi izdelkov v vašem idealnem kupcu povzročili več čustev – in vaša spodnja linija se bo odražala.

FREE DOWNLOADABLE BONUS

Želite več e-poštnega tržnega navdiha?
Let’s face: pisanje dobrih tržnih e-poštnih sporočil je TOUGH. Za pomoč smo sestavili datoteko za preusmerjanje e-poštnega marketinga, vključno z 41 primeri e-poštnega trženja (organiziran po kategorijah). Plus, nekaj drugih dobrot, ki niso označeni spodaj (* kašelj * morilec Facebook ad primere * kašelj *).

Prenesi vse vire zdaj →

Ne povej, prodajaj
Kot vsa koristna znanja, pisanje elektronskega poslovanja potrebuje dolgotrajni razvoj.

Toda to ne pomeni, da danes ne morete začeti izboljševati.

Nekatera zgoraj navedena načela so enostavna za izvajanje. Drugi zahtevajo več prakse. Toda vsi izboljšujejo bralčevo izkušnjo.

S tako majhnimi e-klepetalci, ki uporabljajo neizbrisno kopijo, imate edinstveno prednost, da pridete pred konkurenco.

In ni boljšega časa kot zdaj.

Kako uporabljate pisanje v vašem podjetju za e-poslovanje? Pustite komentar spodaj.