Optimizacija za iskalnike (SEO) je proces, ki vpliva na spletno prepoznavnost spletnega mesta ali spletne strani v neplačanih rezultatih spletnega iskalnika – pogosto se imenuje »naravni«, »organski« ali »zasluženi« rezultati. Na splošno velja, da se starejši (ali višje uvrščen na strani z rezultati iskanja) in pogosteje spletna stran prikaže na seznamu rezultatov iskanja, več obiskovalcev jih bo prejelo od uporabnikov iskalnika; te obiskovalce lahko nato pretvorite v kupce.

Področja SEO optimizacije

SEO optimizacija lahko cilja na različne vrste iskanja, vključno z iskanjem slik, iskanjem videoposnetkov, akademskim iskanjem, iskanjem novic in navideznimi iskalniki, specifičnimi za industrijo. SEO se od lokalne optimizacije iskalnikov razlikuje v tem, da je slednja osredotočena na optimizacijo spletne prisotnosti podjetja, tako da bodo spletne strani prikazane z iskalniki, ko uporabnik vnese lokalno iskanje svojih izdelkov ali storitev. Prva je bolj osredotočena na nacionalna ali mednarodna iskanja.

SEO strategija

Kot internetno tržno strategijo SEO optimizacija spletnih strani razmišlja o tem, kako iskalniki delajo, računalniško programirani algoritmi, ki narekujejo vedenje iskalnikov, kaj ljudje iščejo, dejanske iskalne izraze ali ključne besede, vnesene v iskalnikih, in kateri iskalniki imajo prednost pred ciljnim občinstvom. Optimiziranje spletnega mesta lahko vključuje urejanje njegove vsebine, dodajanje vsebine, delo s HTML-jem in s tem povezano kodiranje, da bi povečali njegovo relevantnost za določene ključne besede in odstranili ovire za dejavnosti indeksiranja iskalnikov.

SEO link building (gradnja zunanjih povezav)

Spodbujanje spletnega mesta za povečanje števila povratnih povezav ali vhodnih povezav je še ena taktika SEO. Do maja 2015 je mobilno iskanje preseglo iskanje po namizju. Leta 2015 so poročali, da Google razvija in spodbuja mobilno iskanje kot ključno funkcijo v prihodnjih izdelkih. V odgovor so številne znamke začele drugače pristopiti k svojim strategijam internetnega trženja.