Vsebinski marketing – kaj deluje

Dobrodošli na pomlad drugem letu. In z enako predvidljivostjo kratkih hlač in majic, se oblikujejo “Trendi za leto 2018”.

Vsaka industrija in niša bodo objavila nekaj teh delov, ki predstavljajo trende. Nekatere industrije, kot je trženje vsebin, bodo objavile več ducatov okroglih miz “Trends for 2018”.

To je vse dobro in dobro, seveda. Ne mislim, da oblikujem format članka, ki skoraj vedno dobi klike in deleže. Ampak to je čuden komentar in že desetine člankov o tržnih trendih vsebine 2018, ki so že objavljene.

To prekomerno vsebino ni izključno za trženje vsebin kot teme. Ves svet objavlja vsebino v grozljivem ritmu. To je tisto, kar je objavljeno v samo eni minuti:

Podatki nikoli ne spijoDEMO

Zato ni čudno, da je naše občinstvo preobremenjeno z vsebino.

Na srečo (zame) to neposredno kaže na prvi trend, ki ga pričakujem:

MOŽATE LIKE

Civic Nation BRANDVOICE
Skupnost kolegija je bolj pomembno, kot si misliš – Evo zakaj.
 
Gradi življenja BRANDVOICE
Pozdravi spretnosti: delavnice za bojevnike in najemne junake ZDA
Letos bo objavljeno še več vsebin.
Seveda nisi potreboval, da ti to povem. Vsako leto objavljamo več vsebin.

Če pogledate založnik Content Marketing Institute in Profesor marketinga “Content Marketing Benchmarks Budget and Trends”, še nikoli ni bilo leto, ko tržniki niso rekli, da bodo ustvarili več vsebin.

Torej ne potrebujete kristalne krogle za napovedovanje tega.

Kaj boste morda potrebovali kristalno žogo, je, kako bo vsa ta vsebina vplivala na tržnike, ustvarjalce vsebin in ciljne skupine.

Tukaj je nekaj izobraženih ugibanj:

Za prodajalce:

Vse več vsebin, ki jih ustvarjamo, več je nalog, ki jih je treba upravljati. Zato pričakujte bolj razširjeno uporabo analize vsebine in programske opreme za upravljanje vsebine.

Prav tako bo še večji pritisk, da bi dokazali, da vsa ta poraba prinaša rezultate. (Več vsebine = več porabe). Upajmo, da bodo nekateri tržniki spoznali, da lahko znova uporabljajo stare vsebine … to je dokazana taktika, ki lahko prihrani veliko denarja.

Za ustvarjalce vsebine:

Če bo vsebinsko trženje ustvarjalo poslovne rezultate, bodo vsebinske ekipe morale ustvariti več vsebin za sredino in konec kupčevega potovanja. To je omenjeno v več objavah, ki so že objavljene v top tržnih trendih. Kot pravi Neil Patel: “Namesto da bi se preveč osredotočili na vsebino vrha lijaka, da bi spodbudili pridobivanje strank, bi morala vaša strategija preiti na podporo vsaki stopnji potovanja tega kupca.

Za občinstvo: Potrošniki preprosto ne morejo prevzeti vso to vsebino. Torej bodo iskali načine za to, da bi ga spoznali. Eden od načinov je, da pričakujemo bolj prilagojeno vsebino. Drug način je, da se samo odjavite iz vseh puhasto vsebovanih izdelkov (kar je resnično prodajno zavarovanje, ki se maskira kot trženje vsebin).

Drug način je, da uporabite boljša orodja za filtriranje. Prepričajte se o uspehu toliko “kuriranih glasil”, ki ljudem pomagajo najti najboljšo vsebino tedna. Dobri primeri te oblike vsebine (če to lahko rečem) so

“Skimm.”

“Celoten Monty”

Ekspozicijski pogled Azeema Azharja

Bilten, ki je začel vse … BrainPickings, Maria Popova

Ker postaja vse več vsebin na voljo, lahko ciljne skupine poskušajo najti več načinov iskanja najboljše vsebine.AZEEM AZHAR

Zadnja posledica več vsebine? Bolj bo zapleteno. BuzzSumo je pred kratkim objavil zanimivo (še hujšavo) analizo, kako več vsebine, ki je objavljeno na temo, manj zaveze.

Influencer Marketing in Povprečni Cvrkutati DeliTRACK MAVEN

To odraža še eno študijo, ki jo je lani izvedel TrackMaven, ki je našel isto stvar. Na srečo so raziskave BuzzSumo ugotovile, da ta formula “več vsebine / manj angažiranja” ne velja za vsako nišo.

Žal mi je, tržniki … pričakujete, da boste v letu 2018 videli nižje stopnje posla, razen če lahko svojo vsebino naredite izjemoma na nek način.

Ko že govorimo o…

Prevlada besedilne vsebine se bo še naprej zmanjševala.
Ne bom rekel, da so blogi mrtvi (prej je bilo rečeno). In ne bom rekel, da je to leto leta videoposnetka (to je bilo prej rečeno).

Ampak, če delaš samo besedilne vsebine, je čas, da se spremeni.

Videoposnetek – še zlasti video v živo – naj bi bil dragulj leta 2018. Ampak ne podcenjujte glasovnega iskanja. Mnoge naše naprave za internetne stvari na internetu so glasovne (Alexa, vem, da poslušate).

Priča tudi stalni priljubljenosti slik. Instagram je v bistvu Facebook 2.0. In upoštevajte, kako priljubljena interaktivna orodja, kot so kvizi in ankete. Mnoga podjetja B2B so ugotovila, da so lahko interaktivna orodja odlična za generacijo svinca.

Interaktivna orodjaRUNZHEIMER

Zaup je skrivna omaka.
Odgovarjam veliko drugih strokovnjakov s področja trženja vsebin, tako da postavim vprašanje zaupanja. Nekateri od njih imenujejo “preglednost”, toda karkoli že rečete, prodaja in trženje živita in umrejo z zaupanjem.

T

Rdeča je tudi veliko oblik.

Obstaja zaupanje, ki ga gradite (ali opečete), tako da se odločite za poučevanje in ne prodajo v svoji vsebini. Nato je zaupanje, ki ga imajo naše občinstvo za vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, ali je ta vsebina v skupni rabi v družabnih medijih ali v spletnem pregledu ali priporočila za usta.

Mala podjetja poznajo vrednost zaupanja, še posebej, ko gre za besedo usta marketing.WASP BARCODE

Zaupanje je danes premijo, in to bo samo bolj dragoceno.

Zaključek

Vsi trendi govori je zabavno, toda upam, da boste v tem letnem času porabili ne samo boksanje s trendi in poganjanje lattesov. Ti (in jaz, tudi) bi morali govoriti o vseh teh napovedih trendov in jih prepletati z našo strategijo trženja vsebin.

Dokumentirana strategija je dejansko ena od napovedi, ki so jo naredili nekateri moji vrstniki. Upam, da je res. V skladu z eno raziskavo “tržniki, ki dokumentirajo strategijo, 538% bolj verjetno poročajo o uspehu kot tisti, ki jih ne.”

Torej, morda spustite vse te trende članke in pojdite zapisati svojo vsebino strategijo za leto. Tudi različica z zadnjimi ovojnicami lahko dobi občutno boljše rezultate.

Nazaj k tebi

Kaj menite, da bodo največji tržni trendi v letu 2018? Pustite komentar in delite svoje misli.

Jaz sem direktor trženja za Wasp Barcode Technologies, programsko podjetje, ki ponuja rešitve za mala podjetja, ki povečujejo dobiček in učinkovitost. Od leta 2006 uporabljam SEO in spletno trženje, da bi spodbudil rast in dosegel nove stranke. Jaz sem strastna.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja